Welcome to my blog.. I'm simple and fun.. Please be my followers.. I love you all :D

Khamis, 8 Disember 2011

janji tau..

Janji...( b..ingat tau pegang janji ni..bu ada azrafiey effendy sorang je k)...saya xpaham...apa taraf saya dihati awak?? sampai awak sanggup lepaskan dua2???? siapa yang menumpang?? saya ke dia??? kenapa saya yang kena??? kenapa?? tindakkan yang salah....perlu ke saya dibuang sama sedangkan awak tau saya sayang awak lagi...cuma hati ni belum pulih untuk macam dulu...dan saya mintak awak buang dia dari hidup awak kalau nak tengok saya senyum macam dulu...saya xboleh terima cinta saya diduakan...awak penah cakap cinta saya untuk awak je...tapi...errrrgghhh...:( ...saya boleh berundur kalau itu pilihan awk...tapi sukar bagi saya...pecayalah...susah sangat sayang....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan