Welcome to my blog.. I'm simple and fun.. Please be my followers.. I love you all :D

Isnin, 5 Disember 2011

tentang dia

Tentang dia???? siapakah dia tu ek??..hehehe..i means my bubu laa...hmm dia adalah wanita yang sempoi gila bagi aku...rock..ganas..manje..semua ada la dekat diri dia...kadang2 orang dengar perbualan kami tak macam pasangan cinta tau..haha itu la kelebihan kami....hahaha....but...she is very very very cute girl...mata dia ..rambut dia yang ikal maya..cheewahh.. tapi paling cantik bibir dia..pehhh...ala-ala Angelina Jolie siey..haha.. bagi aku laa..buktinye..bila dia sent gambar aku terus buat wallpaper...ketawa2 bila dia tau..untungnya aku....hehe..tapi aku cukup takut kalau dia mengamuk ke bad mood ke..memang aku la mangsa dia..tapi apa boleh buat...hangin2 dia pun..bila sejuk dia cari aku balik..(haa tau pulak sayang kan)...haha..bila jumpa kan..xsah kalau dia xcubit aku...(sakit tau bubu).. :) tapi takpe...i suka....huuuaaahuuaaa..xbanyak sangat la yang boleh aku boleh ceritakan tentang dia ni...sebab kami jarang jumpa...seronok kalau dapat jumpa dia walaupun sekejap..tapi......sekarang dia jauh dari aku...atas sebab kerja aku..kadang2 mental jugak dibuatnya teringat dekat dia...( hajat aku nak sangat jumpa dia  lepak lama2 lepas ni ) kami tengah pikirkan pasal ni..ermmmm...tadi dia sangat la manja bila dia mengadu mata dia yang cantik tu pedih sebab termasuk benda yang buatkan luka dalam mata dia..huhu :( tak tenang hati dibuatnya..nasib lah ada ayahnya dah hantar klinik..harap2 la dia cepat sembuh...setakat ini lah yang saya mampu ceritakan tengtang dia...atas sebab kesuntukkan masa...i miss u bubu . ilysm....
.Sekian dari saya....

1 ulasan:

  1. shoooooo sweet, hihi. pasal adik takde ke? ngehehe

    BalasPadam